Så vad gjorde jag i helgen?

 
 
Jo detta gjorde jag hela dagen i fredags i alla fall! Kom hem sent på kvällen, vid 11 till Elin efter en dag fullspäckad i Sthlm med hästar, kompisar, kändisar och shopping! Ljuvligt! 
 
På lördagen fyllde jag faktiskt äntlign 17år! haha ;) Den dagen firade jag med Elin och Simon, pizza, en ridtur och filmkväll med fyra filmer på raden. Inte alls helt fel! På söndagen var jag ju då hemma hos min syster och firade min systerson som fyllde tre och fick lite presenter och åt tårta även där. Mysmys. 
 
Nu åkte farmor precis iväg på sin zumba, och jag nästan längtar efter att få sova. Konstigt va haha? Inte alls som jag brukar vara. Men kan vara bra det med! Börjar hos Kjell i ladugården, alltså min praktik, klockan 7 i morgon och sedan ska jag in till stan och gymma. Känns skönt att riktigt komma igång! Super verkligen! 
 
Nu ska jag spela farmville och hjälpa min storbystade vän att hitta bh;ar haha, puss hej! :) 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?