"Don't do sports"

 
Oh Garfield, you so know me. <3
 
 

Haha ah i denna tröja har jag legat i stort sett hela dagen, i Ellens soffa and done exactly nooothing. SÅ SKÖNT, har varit så otroligt trött heeela dagen. Ugh! Men Ellen gjorde i alla fall lax, kroketter och någon jätte god sås till oss, det var super mumsiii och jag blev super lycklig. Wihiii! 
 
Har också legat och kollat på kläder hela dagen, och det enda jag kan tänka på är min födelsedag och aaaallt jag vill ha. Mest av allt Dirtypig tröjor, massa fina skor och så klart pengar i mängder typ, helst en lägenhet också. Men asså, hur bortskämd tror jag själv att jag är? haha, inte direkt så bortskämd, veeerkligen inte
 
Måste också bli bättre på att blogga och ha med mig kameran överallt, blir så less på mig själv att jag aldrig har med mig den, och har jag med mig den tar jag ändå inga bilder i stort sett för inget jag gör är särskilt roligt att veta av såatte... Men ja, nu ska vi fortsätta kolla på spännande Catfish, SÅ SPÄNNANDE! 
 
Så ah puss hej! 


Random dude:*

Söta nipples;) mer bröst åt folket!!



URL:


Random dude:*

Söta nipples;) mer bröst åt folket!!



URL:


Random dude:*

Söta nipples;) mer bröst åt folket!!



URL:


Random dude:*

Söta nipples;) mer bröst åt folket!!



URL:


Random dude:*

Söta nipples;) mer bröst åt folket!!



URL:


En killE

Inte för att va sån, men hade du inte kunnat skippa tröjan om man ändå ser dina nipples igenom?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?