Godnatt mina små kycklingar.

 
- Saknar mina små bebisar :'(
 

Men nu ska vi snart sova. Fått en väldigt lyft på bland mina besökare idag i alla fall. Seriöst, får jag inte ens vara utan bh utan att folk får hets? Sure nice med besökare, men alltså, jag vill ju att folk ska kolla på min blogg för allt som är här. Inte mina nipples liksom. Haha! Jaja, trevligt ett litet tag i alla fall. Senast jag kollade var det 77bes. Jag brukar ha ca. 30 om dagen kanske. Så de var väl la trevligt i alla fall! 
 
Men jaja, denna länk dock! Om jag vore äldre hade jag lätt gift med med denna man. Även om han inte hade velat ;) Liksom "I'm gonna marry him anyway" 
 
 
ANDERS BAGGE <3
 

Men nu ska vi kolla klart på en film som heter Hypnotisören oh sedan ska vi sova, skola i morgon. Puss godnatt! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?